عشق من


عاشق

بسم الله الرحمن الرحیم

به نام خدای تمام زیبایی ها خدای عشق

شروع یک عشق همیشه اسان نیست چون گاهی شروع یک عشق ممکنه یک طرفه باشه یا حداقل اینجوری به نظر میرسه ولی هرچقدر هم که سخت باشه شیرینه.

عشق من به مهتاب هم از همین نوع عشقه چون با این که بهش خیلی نزدیکم ولی نمی تونم حرف دلم رو بهش بزنم یا حداقل احساس واقعیش رو در مورد خودم ازش بپرسم.و تنها راه گفتن حرف دلم نوشتن این وب پس این وب برام خیلی مهمه و امید وارم روزی بتونم حرفای دلم رو به خودش بزنم.

مهتاب عزیزم یک قلب تو دنیا هست که فقط به خاطر تو میزنه اونم قلب منه پس نکنه با رد کردن من این قلبه بیچاره رو بشکنی

باسرانگشت عشق هرکسی شاعر می شود   (سقراط)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| 22 ارديبهشت 1389برچسب:,| 20:56 | مرتضی|

De$ign:khanoomi